The Pitt har på nolltid blivit en av de mest hyllade sjukhusserierna som gjorts, och med god anledning. Trots två intensiva säsonger så har där inte funnits någon upprepning och intensiteten har ständigt varit på topp, och enligt uppgifter vill man öka tempot ännu mer nu.
Seriens skapare och skådespelaren Noah Wyle har nämligen avslöjat att nästa säsong kommer att utspela sig under november månad, med allt vad det innebär. Ishalka, benbrott, exploderande värmepannor och andra vinterrelaterade skador.
Wyle beskriver det själv som en chans att ge serien en helt annan vibe än tidigare, och den nya säsongen kommer dessutom att bygga vidare på Dr. Robbys mentala kollaps och alla andra slitningar bland personalen.
Ser du fram emot en ny säsong av The Pitt?
Tredje säsongen av The Pitt sägs bli den mest kaotiska hittills
Originalquelle: www.gamereactor.se →